Bestellen en retourneren

Meld je retour aan via Ukje-retouren. Print je label dat je na een succesvolle aanmelding van ons ontvangt en breng het pakket naar een PostNL shop. Binnen 14 werkdagen ontvang je je geld terug. Let op: Bewaar je T&T code minimaal 30 dagen.
Wil je graag ruilen? Bestel het gewenste product dan opnieuw in de webshop.

De levertijd van je pre-order staat bij het product. Jouw hoes is voor je gereserveerd en zodra hij klaar is, wordt hij naar je opgestuurd! Je ontvangt daarvan bericht.

PostNL of DHL heeft je pakje nog niet verstuurd vanuit hun distributiecentrum. Wacht een paar dagen tot de tracktrace meer informatie geeft. Heb je na een week nog steeds geen levertijd ontvangen? Neem dan contact met ons op via service@ukje.nl.

Over het product

Bekijk daarvoor deze handige instructiefilmpjes

1 onderdeel: Kan ik alleen het hoofdsteuntje bestellen?

Dat kan helaas niet. Je kunt wel je wensen aan Ukje doorgeven wat betreft print en model. Nieuwe collecties onstaan met jouw aanvragen!

Alle hoezen van Ukje hebben een perfecte pasvorm. Voor elke stoel wordt een perfect passende hoes ontworpen. Stuur een foto van jouw stoel naar service@ukje.nl, dan kijken wij of er een passende hoes is.

Goed doel! Ukje steunt het goede doel?

Dat klopt! Ukje geeft 1% van de omzet aan Compassion. Met deze 1% krijgen 20 kinderen in Peru zorg, onderwijs en gezond eten. Bij Ukje willen wij gezinnen helpen en ondersteunen. For a happy family! In Europa doen we dit met onze hoezen, in ontwikkelingslanden met onze steun aan kinderen. Met jouw aankoop help je kinderen in Peru.